Wielu naszych klientów zastanawia się, co się dzieje z ich sprzętem po oddaniu go w ręce serwisanta. Uchylamy rąbka tajemnicy, przedstawiając pokrótce proces standardowej naprawy w naszym pogotowiu komputerowym.
Gdy laptop przestaje poprawnie działać
Problemy z działaniem przenośnego komputera mogą przybierać różne formy. Niekiedy problem tkwi w sprzęcie, innym razem w oprogramowaniu. Możesz zgłosić się do nas, gdy Twój laptop:
- nie włącza się, nie ładuje lub samoczynnie wyłącza się w trakcie pracy,
- nie wyświetla ekranu lub jest uszkodzony,
- ma problem z włączeniem systemu,
- nie obsługuje połączeń sieciowych,
- wyraźnie się przegrzewa,
- nie działa sprawnie.
Nasze wieloletnie doświadczenie sprawia, że wiele awarii jesteśmy w stanie naprawić tego samego dnia. W ciągu kilku godzin możesz odebrać w pełni działający komputer. Przed dostarczeniem urządzenia do serwisu laptopów polecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny z naszymi pracownikami.
Diagnoza usterki i darmowa wycena
Po otrzymaniu uszkodzonego sprzętu przystępujemy do jego dokładnego sprawdzenia. Wiedza i wieloletnia praktyka naszych pracowników okazuje się nieoceniona – wstępną ocenę awarii są w stanie ustalić w ciągu kilku minut. Wraz z diagnozą podawana jest również przewidywana cena naprawy. W ten sposób nie musisz obawiać się tego, że koszty naprawy nieprzyjemnie Cię zaskoczą. Otrzymanie takiej informacji pozwala również zadecydować, czy naprawa jest w ogóle opłacalna. Niekiedy szkody są na tyle poważne i kosztowne w naprawie, że lepiej zdecydować się na kupienie nowego sprzętu. Jeśli na tym etapie zrezygnujesz ze skorzystania z naszych usług, nie ponosisz żadnych kosztów dodatkowych.
Naprawa laptopa
Po otrzymaniu Twojej zgody rozpoczynamy naprawę urządzenia. Dysponujemy profesjonalnym sprzętem, który pozwala w szybki sposób potwierdzić wstępną diagnozę sprzętu. Każdy laptop jest sprawdzany w sterylnych i bezpiecznych warunkach. Dzięki temu do środka nie przedostają się żadne zanieczyszczenia, co często ma miejsce przy samodzielnej naprawie w domu. Nasz serwis oferuje bardzo zróżnicowane usługi. Do najczęściej wykonywanych przez nas czynności zleceń:
- naprawa zalanych laptopów,
- przeprowadzanie instalacji i aktualizacji programów,
- rozwiązywanie problemów z instalacją systemu oprogramowania.
Poza tym działamy również jako specjalne pogotowie komputerowe na terenie Warszawy. W ramach tej usługi oferujemy dojazd do klienta. To opcja dla tych, którzy nie mogą dostarczyć nam swojego laptopa. To również jedyne rozwiązanie w przypadku awarii wymagających interwencji naszego serwisanta w Twoim domu, jeśli problem dotyczy na przykład połączenia się z siecią.
Testowanie sprzętu i odbiór
Po usunięciu awarii kilkukrotnie sprawdzamy, czy sprzęt poprawnie działa. Dzięki temu zyskujemy pewność co do tego, że będziesz zadowolony z wykonanej przez nas pracy. Jeśli naprawa przebiegnie pomyślnie, skontaktujemy się z Tobą, abyś mógł jak najszybciej odebrać laptopa.
Kiedy warto zdecydować się na naprawę?
Niekiedy wysoki koszt naprawy może wskazywać na to, że bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest zakup nowego sprzętu. Dotyczy to szczególnie tych sytuacji, gdy wymiany wymaga karta graficzna albo płyta główna. Tymczasem nowe wcale nie znaczy lepsze – często bywa tak, że dobrej jakości laptop zakupiony kilka lat temu posiada znacznie lepsze parametry niż sprzęt, który dopiero co pojawił się na sklepowych półkach. Poza tym warto wziąć pod uwagę kwestię przyzwyczajenia, dostęp do wszystkich dotychczasowych plików i programów.
Dlaczego nasz serwis?
Warto skorzystać z naszych usług ze względu na:
- doświadczenie,
- specjalistyczną wiedzę,
- odpowiedni sprzęt i miejsce do przeprowadzania napraw.
O wysokiej jakości naszej pracy świadczą liczne rekomendacje, jakie otrzymaliśmy od dotychczasowych klientów. Oprócz tego zapewniamy sprawną komunikację oraz naprawę z dojazdem, w miejscu wskazanym przez klienta. Z chęcią udzielamy profesjonalnych porad. Już teraz zapraszamy do skontaktowania się z naszymi doradcami w celu omówienia szczegółów naprawy.